Wilhelmiina Palvelut Oy:n johtamisjärjestelmä muuttuu. Hallitus on 7.8.2024 kokouksessaan päättänyt, että yhtiössä siirrytään kahden liiketoimintajohtajan malliin eikä toimitusjohtajaa ole. Minna Saranpää on jättänyt tehtävänsä 7.8.2024.

Uudistuksella vahvistetaan arjen johtamista sekä parannetaan edelleen hyvää työntekijäkokemusta ja asukaskokemusta.

Wilhelmiina Palvelut Oy:n toiminta on tunnettu hyvästä laadusta ja rohkeasta työstä ikääntyneiden palveluiden kehittämiseksi. Minna Saranpään johtajakaudella yhtiössä on menty monessa asiassa eteenpäin ja vahvistettu samalla hyvää mainekuvaa. Hallitus haluaa kiittää Minna Saranpäätä hänen ansiokkaasta ja sitoutuneesta työstään ikääntyneiden palveluiden parissa, toteaa Wilhelmiina Palvelut Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

Wilhelmiina Tenholan tulosvastuullisena liiketoimintajohtajana jatkaa Tenholan nykyinen liiketoimintajohtaja Hanna Heiskanen. Yhtiö on aloittanut toisen liiketoimintajohtajan haun. Siirtymäkauden aikana yhtiön kokonaisjohtaminen on vastuutettu Miina Sillanpään Säätiön toimitusjohtaja, yhtiön hallituksen puheenjohtaja Soile Kuituselle ja liiketoimintajohtaja Hanna Heiskaselle.

Yhteydenotot:
Miina Sillanpään Säätiön toimitusjohtaja, Wilhelmiina Palvelut Oy:n hallituksen puheenjohtaja Soile Kuitunen
soile.kuitunen@miinasillanpaa.fi, p. 0447813117

Wilhelmiina Palvelut Oy tuottaa ikääntyneiden asumispalveluita ja tekee rohkeaa työtä paremman ikääntymisen, ihmisten osallisuuden ja arvokkaan vanhuuden puolesta. Yrityksen omistaja on Miina Sillanpään Säätiö.